:: KaLiAn ::

Sabtu, 14 November 2009

:: Tidur Sambil Tersenyum ::

Gambar ini lah yang paling aku gemari.. Ketika aku mahu merakam gambar puteriku ini, dia sedang tidur. Ketika aku memetik butang, tiba-tiba aje puteriku ini boleh tersenyum pulak. Tidur makin lena... laa...macam ni pun ada ke..
Kalau ada masalah, bosan dan sebagainya aku akan tatap gambar ini. Macam hilang segala masalah.. Iye ker?

Selasa, 10 November 2009

Tidurlah puteriku..

Sibuknya...

Assalamualaikum.. Lama dah tak mengemaskini blog ni.. Saya rasa dah hampir setahun. Apakan daya.. terlalu sibuk dengan tugas. Walau apa pun.. itulah yang dinamakan guru. Tanpa kesibukan bukanlah guru namanya. Selepas peperiksaan UPSR iaitu pada bulan September tempoh hari, barulah lega. Biasalah guru tahun 6, kalau boleh nak duduk sekolah aja. Risau pulak dengan keputusan pelajar-pelajar kesayangan yang keputusannya akan diumumkan mungkin pada 18 November ini. Sebagai seorang guru, saya pulak yang berdebar-debar menunggu detik itu. Semoga anak didikku akan berjaya dalam UPSR.

Perlu Maklumat?